Klachtenregeling


Direct Contact bij Problemen 

We begrijpen dat soms dingen niet helemaal lopen zoals verwacht. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, dus mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan horen we dat graag direct van jou. Neem alsjeblieft eerst contact met ons op via onze contactpagina. Wij staan altijd klaar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken.


Bemiddeling via WebwinkelKeur

Mocht je het gevoel hebben dat we je klacht niet naar tevredenheid hebben opgelost, dan kun je deze voorleggen aan WebwinkelKeur voor bemiddeling. Dit kun je doen door jouw geschil aan te melden op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.


Klachtenregeling EU via ODR-platform 

Daarnaast hebben consumenten binnen de EU de mogelijkheid om klachten aan te melden bij het ODR-platform van de Europese Commissie, mits deze nog niet elders in behandeling zijn. Dit platform is te bereiken via http://ec.europa.eu/odr. We moedigen je aan om eerst onze hulp te zoeken, maar staan volledig achter jouw recht om deze externe opties te gebruiken als je dat nodig acht.